MINDER RUIS EN MEER RUIMTE DOOR:

JE HUIS OPRUIMEN

Het geldt voor ons allemaal: een opgeruimd huis zorgt voor rust in je hoofd. Als je niet wordt afgeleid door het gevoel dat je nog van alles moet doen, dan voel je je rustiger en ben je effectiever. Maar soms lukt het gewoon niet om alles op orde te krijgen. Bijvoorbeeld:

– Overal in huis liggen spullen
– Als je iets zoekt, kun je het niet terugvinden
– Je kledingkast, of die van je kinderen, zit veel te vol
– In de garage of op zolder staan allemaal spullen waar je nooit naar omkijkt
– Je vindt het moeilijk om spullen weg te doen of los te laten
– Je huis eens goed poetsen, blijft een uitdaging
– Je gaat verhuizen of bent net verhuisd… ect.

Hoe zou het zijn als...

Je thuiskomt in een opgeruimd en schoon huis waar alle spullen hun eigen plek hebben. Waar je kunt vinden wat je zoekt. Maar wat nog steeds aanvoelt als jouw huis waarin geleefd mag worden! – Als jouw persoonlijke Opruimcoach help ik je bij het creëren van nieuwe gewoontes en routines. Samen gaan we op zoek naar oplossingen die voor jou werken – en blijven werken.

EEN OPGERUIMD HUIS dit levert het je op
EEN OPGERUIMD HUIS dit levert het je op

als opruimcoach help ik je bij:

– Weer orde scheppen in je huis
– Het structureren en herindelen van leefruimtes
– Verkopen van spullen die je niet meer nodig hebt
– Het op orde houden van je huishouden
– Leren loslaten en keuzes maken

Hoe bereiken we dat resultaat?
Ik begeleid je tijdens het hele proces en voorzie je van tips. Zo gaat het opruimen jou sneller en gemakkelijker af en krijg je een opgeruimd overzichtelijk huis(houden) waarin je je thuis voelt. Wat weer zorgt voor meer ruimte, meer rust, tijd en energie!

Benieuwd naar mijn werkwijze?

Benieuwd naar mijn werkwijze?

ORDE IN JE ADMINISTRATIE Dit levert het je op

orde in je ADMINISTRATIE

Administratie is misschien niet echt je hobby. Er is lichte paniek wanneer je je aangifte moet doen en je weet echt niet meer waar alles ligt. Daarnaast heb je ook nog een mailbox die je aandacht vraagt. Het geeft allemaal onrust. Als je weet waar je alles terug kunt vinden, geeft je dat een gevoel van kracht en zekerheid. Maar nu overvalt het je steeds weer, want: 

– Je bewaart te veel op onlogische plekken
– Je hebt geen overzicht in je administratie
– Je archief is onoverzichtelijk
– Je mailbox is overvol
– Je mist betalingen

Hoe zou het zijn als…

Je administratie op orde is zodat je alles snel kunt terugvinden. Je papieren zijn gesorteerd, hebben allemaal hun eigen plek, en rekeningen zijn altijd betaald. – Zo win je tijd, voorkom je boetes en verminder je de hoeveelheid papieren, mails of documenten. Samen krijgen we je administratie weer op orde en verzinnen een systeem dat voor jou werkt.

Hoe pakken we het aan?

Samen gaan we door (een deel van) je papieren en/of mail en jij beslist:
– Wat je wilt bewaren of wat er weg kan
– Of er actie ondernomen moet worden
– Wanneer je deze actie gaat uitvoeren

Het gaat erom wat jij wilt – of juist niet meer wilt. Ik ondersteun je bij alle stappen en leer je hoe je het zelf bij kunt houden.

Het resultaat:
Een overzichtelijke administratie waarin je altijd alles terug kunt vinden wanneer je het nodig hebt!

ORDE IN JE ADMINISTRATIE Dit levert het je op
ORDE IN JE ADMINISTRATIE Dit levert het je op

Benieuwd naar mijn werkwijze?

Benieuwd naar mijn werkwijze?

PLANNING - GRIP OP TIJD & AGENDA

Tijd te kort kennen we allemaal: je probeert het te verdelen tussen je drukke baan, kinderen, familie en vrienden. Er lijken te weinig uren in de dag voor alles wat je nog moet doen. Je krijgt het niet helder wat nu echt belangrijk is en waarmee je moet beginnen. Maar als je je planning op orde hebt, is er ruimte over voor dat stukje tijd voor ‘jou’. Het kan zijn dat dat nu allemaal nog niet lukt, omdat:

– je een drukke baan hebt en weinig tijd
– je niet weet waar je moet beginnen
– je to-do-lijst met de dag groeit
– het onduidelijk is wie de taak op zich neemt, het versloft
– je agenda een warboel is
– je (belangrijke) afspraken mist

HOE ZOU HET ZIJN ALS...

Je agenda overzichtelijk is en al je taken helder zijn. Je tijd overziet en wat je daarin voor elkaar kunt krijgen. Je hoofd leger voelt en je schouders lichter. – Doordat je leert te organiseren, zal het een stuk makkelijker zijn om alles bij te houden en die georganiseerde leefstijl vol te houden.

ORDE IN JE ADMINISTRATIE Dit levert het je op
GRIP OP TIJD EN AGENDA Dit levert het je op

Ordenen doen we door:

– Een takenlijst te maken die motiveert en werkt
– Een duidelijke taakverdeling op te zetten
– Prioriteiten op een rij te zetten
– Aan de slag te gaan

Ik help je te beginnen en motiveer je om door te zetten.

Het resultaat:
Een overzichtelijke planning en taken die je van je lijst kunt strepen. Zo krijg je eindelijk tijd voor projecten die al lang op je verlanglijstje staan én tijd voor jezelf.

Benieuwd naar mijn werkwijze?

Benieuwd naar mijn werkwijze?

Samen een volgende stap zetten?

Wil je een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek of heb je een vraag? Bel me op 06-18221517.
Liever mailen? Vul dan onderstaande formulier in.

1
Je mag me alles vragen!
Hallo,

Je mag me alles vragen! Maar ik begrijp dat dat soms ook lastig kan zijn. In dat geval mag je ook je telefoonnummer of mailadres achterlaten.
Ik neem dan z.s.m. vrijblijvend contact met je op en dan kijken we samen naar hoe ik je zou kunnen helpen.

Groet, Ninke